  • Data: 2005-12-20 11:43:39
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Wawrzyniak"
    <W...@k...chip.pl_i_to_tez> napisał w wiadomości
    news:43a7e0d0@news.vogel.pl...

    > Nie ma takiej możliwości.

    Czyli te licznik są wieczne i niezniszczalne? :-)

    > Te uszkodzenia praktycznie nie zdarzają się w licznikach
    umieszczonych
    > poza lokalem odbiorcy.

    Ale nie wiemy jak było w tym akurat przypadku.

    > A ktoś chcący go uszkodzić w sposób beż śladów zerowy, a wręcz
    ujemny
    > interes.

    No jest kilka osób, które były by zainteresowane zrobieniem mi na
    złość. Taką mam pracę. Złośliwości w tym zakresie wykluczyć nie mogę.

    > Sąsiad ma też ujemny interes ruszać przy czyimś liczniku.

    Wystarczy, że zacznie grzebać tymi magnesami przy swoim, by zepsuć te
    bliżej położone.