  • Data: 2005-12-20 14:07:12
    Temat: Re: ENION i nielegalny pobór energii pomocy
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <W...@k...chip.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:43A7E562.D2F9501A@gazeta.pl...

    > A mozesz to jakos uzasadnic? Bo jak jest jakas technologia pozwalajaca
    > na to, ze rzeczy sie nei psuja, to ja chce zaczac produkcje!

    liczniki zostały opatentowane i wdrożone w czasach, kiedy magnesy neodymowe
    w praktyce nie były znane. Co do szczegółów uzasadnienia, to tomiska
    ekspertyz (równiez fachowców z GUM).

    > A jak nie lubi swojego sasiada i chce mu podlozyc swinie?
    > No to juz ma interes...

    Proponuje lekturę: 1. Prawo energetyczne, 2. Przepisy wykonawcze, 3. Twoja
    umowa sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług przesyłowych
    zawarta z dostawcą.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    W...@k...chip.pl_i_to_tez