eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoE-mail jako anonim w MPK › Re: E-mail jako anonim w MPK
  • Data: 2005-12-19 17:55:55
    Temat: Re: E-mail jako anonim w MPK
    Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości
    news:do6rgq$hi5$1@inews.gazeta.pl...
    > Stefan napisał(a):
    > > "W związku ze skargami przesyłanymi przez Pana informujemy, że zgodnie z
    > > zarządzeniem Prezesa Zarządu nr 33 / 05 informujemy, że rozpatrywaniu
    > > podlegają wyłącznie skargi zawierające dokładne dane podmiotu skarżącego
    > > (imię i nazwisko / nazwa podmiotu skarżącego oraz adres) , brak
    > > któregokolwiek z w/w elementów danych powoduje traktowanie skargi jako
    > > anonimowej, która nie podlega rozpatrzeniu."
    > >
    > > Czyli minęło 22 dni,a ja stoję w miejscu, a MPK nie interesuje
    zagrożenie w
    > > ruchu publicznym. Co Wy na to ?
    >
    > Być może interesuje, być może nie. Natomiast Twoja skarga nie spełnia
    > wymogów, więc nie możesz oczekiwać, że ktoś na nią odpowie..
    >
    > KG

    Mnie uderza tu co innego. Czy oni nie mogli w sensownym terminie prosić o
    uzupełnienie danych ? Ja wczesniej próbowałem bezskutecznych kontaktów przez
    telefon ze ZDiK, przez telefon z MPK, przez e-mail ze ZDiK i w końcówce z
    MPK. Czy oni nie powinni automatycznie i szybko odpisać, że muszę uzupełnić
    dane? Na list anonimowy nie można odpowiedzieć, na e-mail można.

    Stefan J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1