  • Data: 2012-04-03 12:02:55
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: Dominik & Co <D...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Osobne pytanie, czy na każdym systemie.
    > Załóżmy, że da się zainstalować na linuksach... (nie chce mi się czytać
    > licencji!)

    Szóstka zainstalować się dała,
    ale AFAIK licencja wprost zabrania(ła):

    "IF YOU DO NOT HAVE A VALID EULA FOR ANY "OS PRODUCT"
    (MICROSOFT WINDOWS OPERATING SYSTEM PRODUCT, ANY MICROSOFT
    WINDOWS NT WORKSTATION OPERATING SYSTEM, OR ANY MICROSOFT
    WINDOWS NT SERVER OPERATING SYSTEM), YOU ARE NOT AUTHORIZED
    TO INSTALL, COPY, OR OTHERWISE USE THE OS COMPONENTS
    AND YOU HAVE NO RIGHTS UNDER THIS SUPPLEMENTAL EULA"

    Zatem IE jest raczej bezpłatnym dodatkiem do płatnego systemu.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)