  • Data: 2012-04-01 19:58:16
    Temat: Re: Dźwięki z Visty beta
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Po pierwsze, nie odpisuj w sygnaturce, bo sporo czytników wycina jej
    zawartość i nie widać odpowiedzi.
    --
    To nie jest sygnaturka. Rozumiem, że ten twój spamujący czytnik dodatkowo
    nie umie rozpoznać sygnaturki.

    Po drugie, to nie jest spam reklamowy, tylko standardowa sygnaturka postów
    i emaili wysyłanych z Opery, której nie zmieniłem jeszcze na moją.
    --
    To jest oczywisty spam reklamowy. Czytniki przedstawiają się w zupełnie inny
    sposób niż robi to twój.

    Po trzecie, jeśli mam być szczery, to nie znam na PC ani jednego płatnego
    czytnika grup i ani jednej płatnej przeglądarki internetowej, więc nawet
    jeżeli, to by była dosyć marna reklama, nie sądzisz?
    --
    Reklama jak inne.