  • Data: 2010-03-28 20:11:26
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: cin <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-28 21:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik cin f...@i...pl ...

    > troche sam sobie jestes winien, bo z pierwszego psota nijak nie wynikało,
    > ze ty przekroczyłes o 20 a wyprzedzajacy cie o 50.
    > Nie zmienia to faktu, ze w takiej sytuacji jedna rzecz jaka przychodzi mi
    > do głowy, to dyktafon, nagrac jak policjanci mowia o tym drugim, co cie
    > wyprzedzał i na sam koniec poinformowac o nieprzyjeciu mandatu, jezeli
    > wczesniej nie wykażą sie zrozumieniem.

    Tak, właśnie. Dyktafon to coś co zawsze mam przy sobie. Poza tym miałem
    świadka. Chodziło mi o to czy przy wystawionym mandacie można zgłosić
    sprawę do sądu grodzkiego a nie o to jakimi sposobami można było
    gromadzić dowody na swoją korzyść. Sorka za ironię ale ta dyskusja
    zaczyna być bezsensowna - pozdrawiam.