  • Data: 2010-03-28 19:58:46
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cin f...@i...pl ...

    > Chciałem żeby uwzględnili moją prośbę o zdroworozsądkowe podejście do
    > zaistniałej sytuacji. Nie uczynili tego, dlatego żałuję że przyjąłem
    > mandat i dlatego zwróciłem się z zapytaniem na to forum.
    > Pomijając bzdurne, nic nie wnoszące wypowiedzi "dzieci neostrady"
    > serdecznie dziękuję za rzucenie mi światła na te i przy okazji inne
    > aspekty egzekucji mandatu.
    > Pozdrawiam serdecznie

    troche sam sobie jestes winien, bo z pierwszego psota nijak nie wynikało,
    ze ty przekroczyłes o 20 a wyprzedzajacy cie o 50.
    Nie zmienia to faktu, ze w takiej sytuacji jedna rzecz jaka przychodzi mi
    do głowy, to dyktafon, nagrac jak policjanci mowia o tym drugim, co cie
    wyprzedzał i na sam koniec poinformowac o nieprzyjeciu mandatu, jezeli
    wczesniej nie wykażą sie zrozumieniem.