  • Data: 2009-12-26 00:10:50
    Temat: Re: Dziwne zarzadzenia szefa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > Jesli bedzie pracownik do dupy, ktory odejdzie z jednej firmy, i
    > pracodawca bedzie z tego szczegolnie zadowolny, to jak sadzis, bedzie
    > cie zniechecac do nowego pracownika, czy cie zacheci? Zwaszcza jelsi
    > tylko w tne sposob sie bedzie mogl go pozbyc?
    > Ja tam mam gdziesz poprzedniego prcodawce - wole sam sprawdzic.
    > 14 dni obserwacji 3 miesiace proby. Jest dobry to dostaje odpowoenie
    > pieniadze. Tak, ze nie zbajdzie na rynku lepszej placy lub najwyzej
    > zblizona. Wowczas nie mam problemu, z epracownik mi odejdzie z dnia na
    > dzien.
> [...]

    Jakbyś jeszcze popracował nad pisownią, to byłbyś idealnym pracodawcą ;)

    Ale poważnie - IMHO to jedynie słuszne podejście, niestety coraz rzadsze
    w epoce rozplenienia się tych durnych korporacji, które mają nie
    pracowników tylko "zasoby ludzkie" (i adekwatnie tych ludzi traktują -
    nie podmiotowo, jak ludzi, tylko przedmiotowo).