  • Data: 2015-01-18 19:29:16
    Temat: Re: Dziwna sprawa z allegro - książka
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Już CI napisałem idz pojezdzij na wrotkach, albo znajdz sobie żonę
    > okularniku
    >
    > Nie bede idiota tlumaczyl ze jak sie znajduje w magazynie ksiazek a nie w
    > bazie elektronicznej to jest to KSIĄŻKA Z OKŁADKĄ ITD

    Przepychacie Cię już dłuższa chwilę, ale zdaje się, że nawzajem nie
    rozumiecie. To, że ktoś wystawia na ALLEGRO książkę mającą nr ISBN, nie
    oznacza, że nie narusza zakazu sprzedaży e-book-ów. Skan Encyklopedii PWN
    bedzie nadal e-bookiem. Pewnie z tego powodu ALLEGROpoprosiło o zdjecie
    przedmiotu sprzedawanego. Nie wykluczone, że nabrali podejrzeń choćby po
    bardzo szybkim wystawianiu komentarzy (zbyt krótkim, by doszła przesyłka),
    albo - o czym ktoś tu wspominał - problemem był zerowy koszt wysyłki.
    ---
    To ja nie widzę podstaw by mieć te podejrzenia.