eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziwna argumentacja sprzedawcyRe: Dziwna argumentacja sprzedawcy
  • Data: 2004-07-27 19:05:16
    Temat: Re: Dziwna argumentacja sprzedawcy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:107237qajh6bu$.dlg@elektro-instal.com...

    Sprawa ma dwa aspekty. Po pierwsze ekspedientka może owo przestępstwo
    zgłosić teraz. Oczywiście, jeśli istnieje monitoring albo inny dowód, że ten
    gość jest sprawcą. Bo jak nie, to dowieść mu nie sposób winy, więc jest to
    bez sensu. Po drugie wchodzimy w wykładnię "uzasadnionej przyczyny". Jeśli
    sąd coś takiego uzna za uzasadnioną przyczynę, to ją uniewinni. Ale boję
    się, że nie uzna, bowiem dowieść się tego przed sądem nie da. Za to
    ekspedientka idąc po inny produkt może ową butelkę położyć w takim miejscu,
    by gość swojego numeru nie mógł powtórzyć. Choćby na półkę. I tego jej żaden
    przepis nie zabrania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1