    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzienniki Ustaw na www
    Date: Fri, 2 Jan 2004 11:45:27 +0100

    news:bt2asq$q0s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Na stronie http://www.sejm.gov.pl musisz znaleźć konkretne rozporządzenie.
    Wówczas tam masz w formacie pdf jego treść zazwyczaj z załącznikami, ale
    musisz wyświetlić tekst aktualny. Bo tam na tych podstronach są różne
    wersje. I te pierwotne i zmiany z reguły zmian nie zawierają. Piszę
    zazwyczaj, bo w przypadkach, w których ja korzystałem załączniki były, ale
    nie wykluczam, że może jakiś tam nie ma. Wszystkich tych ustaw nie
    sprawdzałem.

    Po za tym wiele rozporządzeń można znaleźć na odnośnych stronach
    ministerstw. Tylko trzeba trochę poszukać, bo czasem one nie "wyskakują" w
    wyszukiwarkach ogólnie stosowanych i trzeba skorzystać z wyszukiwarki na
    stronie ministerstwa czy innego centralnego organu.