  • Data: 2009-05-15 13:12:28
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargomel wrote:

    > ja ustawę czytałem i ci zapodałem, więc skoro wiesz lepiej to uświadom
    > mnie co muszę zrobić żeby posiadać jakie kolwiek dane osobowe?:O)
    > jakie dane osoby są według ciebie DO?:O)

    Wiesz co? Poddaję się. Chyba pora emigrować albo umierać, skoro organ
    państwa wygaduje takie rzeczy:

    GIODO informuje, że dołoży starań, aby kompletowanie przez Google danych
    do wirtualnej mapy odbywało się w zgodzie z literą prawa. Inspektorat
    tłumaczy, że Street View należy traktować jako przetwarzanie danych
    osobowych, zatem usługodawca powinien zadbać o to, aby żadne dane
    umożliwiające określenie czyjejś tożsamości nie znalazły się w Internecie.

    http://www.idg.pl/news/345161/Street.View.w.Polsce.G
    oogle.na.tapecie.GIODO.html

    M.