  • Data: 2009-05-14 20:36:21
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargomel wrote:

    > widzę ze dobrze się dopmyśliłem że sugerujesz że danych osobowych brak:O)
    >
    > ja ustawę czytałem i ci zapodałem, więc skoro wiesz lepiej to uświadom
    > mnie co muszę zrobić żeby posiadać jakie kolwiek dane osobowe?:O)
    > jakie dane osoby są według ciebie DO?:O)

    Nie ma katalogu. Na pewno imię, nazwisko i adres są takim przypadkiem.
    ALe mniej... Była teza, że np. adres email może być daną osobową. W
    przypadku adresu p...@p...onet.pl na pewno nie, ale adres
    d...@p...gov.pl na pewno jest DO ;)

    Numer telefonu, PESEL, nr rej. samochodu, dowodu osobistego, rachunku
    bankowego czy karty kredytowej nie są DO, chociaż jest najczęściej
    jednoznaczne przyporządkowanie, ale nie są to dane pozwalające "bez
    nadmiernych kosztów" na ustalenie osobnika dysponującego tymi numerami.

    M.

    PS. Z jakiejś dyskusji wynikło, że określenie "łysy w dresie z wilczurem
    z osiedla Marina w Warszawie" też może być DO, jeśli mieszka tam jeden
    łysy dres, który ma wilczura ;-)