  • Data: 2009-05-15 15:54:39
    Temat: Re: Dzień dobry, tu ING...
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:
    > Nie ma katalogu. Na pewno imię, nazwisko i adres są takim przypadkiem

    aby napewno?:O) niby dlaczego imie i nazwisko mają być twoim zdaniem DO,
    skoro nie dość że tych samych nazwisk może być miliony?:O)
    więc twoim torem myślenia to zidentyfikuj mi osobę Jan Kowalski?:O)

    > Numer telefonu, PESEL, nr rej. samochodu, dowodu osobistego, rachunku
    > bankowego czy karty kredytowej nie są DO, chociaż jest najczęściej
    > jednoznaczne przyporządkowanie, ale nie są to dane pozwalające "bez
    > nadmiernych kosztów" na ustalenie osobnika dysponującego tymi numerami.

    wybacz, ale do zidentyfikowania osoby na podstawie numerów potrzeba znacznie
    mniejszych kosztów niż na podstawie nazwiska:O)
    a co powiesz na temat danych osoby już zidentyfikowanej?:O)