  • Data: 2010-03-15 07:23:01
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > [ciach]
    >
    > Dziwne, że nie protestujesz przeciwko mandatom za np. przekroczenia
    > prędkości i obowiązkowość OC na pojazdy mechaniczne...
    >
    > W końcu co w tym złego, jak ktoś np. przejedzie na czerwonym czy
    > pojedzie 90 w mieście, jak nikomu krzywdy nie zrobi?
    >
    > A jakby jednak zrobił - to można iść do sądu i się sądzić. Co to za
    > problem dla zwykłego człowieka latami ciągnąć ze dwie czy trzy sprawy w
    > w sądzie...

    Co to ma do OC ?! Przecież to OC możesz w ogóle nie dostać jak nie wykażesz,
    że właściciel jest winny. Ponadto o ile dobrze zrozumiałem mowa głównie o
    skakaniu lizaniu bo pogryzień jest tyle, co kot napłakał. To trzeba naprawdę
    mieć nasrane by wypłatę tego rodzaju "szkód" rozwiązywać obowiązkowym
    ubezpieczeniem.