  • Data: 2010-03-14 15:03:27
    Temat: Re: "Dzielni" Strażnicy Miejscy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Są dwie szkoły traktowania ludzi - jak ludzi i jak krowy. Ty
    > prezentujesz ten drugi - człowiek, tak jak krowa, nie jest w stanie o
    > sobie zadecydować. Należy go zatem trzymać, jak krowę, na postronku, bo

    Ja bym prosił, żebyś się powstrzymał od swojej żałosnej demagogii.

    > inaczej może wyrządzić krzywdę sobie lub innym. Ja wolę traktować ludzi
    > jak ludzi. Aby zapewnić bezpieczeństwo nie jest niezbędne trzymanie psów
    > na smyczy i w kagańcu. Jeśli jednak dojdzie do wyrządzenia szkody,
    > należy wymagać poniesienia konsekwencji przez właściciela.

    Jeśli miał byś jakiś kontakt z rzeczywistością, wiedziałbyś, jak
    uciążliwe jest egzekwowanie poniesienia tych konsekwencji w drodze
    cywilnej. Wiedziałbyś też, że większość posiadaczy psów ma dążące do
    zera predyspozycje i kwalifikacje do hodowli i wychowywania psów -
    wystarczy popatrzeć, jak te psy się zachowują, jak się zachowują ich
    właściciele (wszędzie nasrane i mało który to sprząta) i jakie psy
    wybierają do trzymania w bloku w centrum miasta (np. owczarek
    podhalański... przecież te psy potrzebują dużo miejsca!).

    Stąd przepisy muszą być takie, jakie są.

    > I tym się różnimy, nie będziemy dyskutować, który sposób traktowania
    > ludzi jest lepszy, ważne, że nie dojdziemy do porozumienia, prezentujemy
    > bowiem dwa skrajne sposoby myślenia.

    Twój wynika z braku kontaktu z rzeczywistości i fiksacji na punkcie psów.