    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzieła permanentne
    Date: Sat, 01 Mar 2008 11:49:05 +0100

    > Czyli co - np jakas ramowa umowa o wspolpracy?
    > O jaka zgodnosc z prawem chodzi?

    Pewnie chodzi o uzależnienie firmy od syna/córki/małżonka kogoś z
    zarządu. Sam to przerabiałem jakieś 4.5 roku temu i nie bardzo się dało.

    Podpowiadam, że da się natomiast zgodnie z prawem zamówić usługi w
    firmach zewnętrznych na bardzo długi okres, np. na 20 lat. Do tego nikt
    się nie przyczepi pod warunkiem, że znajdzie się dobre uzasadnienie, np.
    wynegocjowanie od dostawcy usług bardzo dobrej ceny za rok pod warunkiem
    wykupienia abonamentu na 20 lat.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com