    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziękuję
    Date: Mon, 24 Sep 2007 18:51:32 GMT

    > Po tym jak formułuje zdania wnioskuję, że on cierpi na porażenie mózgowe.
    > Weź więc poprawkę na to, że to inwalida i niekoniecznie od razu będzie
    > działał na grupie tak, jak reszta społeczności. W tym wypadku przeżywa
    > problem nadmiernie.
    >
    > Miałem już z chorymi na to do czynienia, dla osób zdrowych to może być
    > momentami szok.

    Na szkoleniu w Tele2 kazali wam sie pocieszac, ze kazdy o odmiewnnym zdaniu
    to ma porazenie mozgowe? I jest inwalida?
    Dowartosciowuje cie to? Jestes lepszy - prawda? Przebojowy i cala reszta
    idiotyzmow jakimi was nakarmiono byscie przynosili kase w zebach dla
    wlascicieli.... Ciekaw jestem kto ty ma faktycznie porazenie mozgowe, a moze
    raczej bardzo ograniczone zdolnosci pojecia czego kolwiek wiecej niz to co
    ktos ci pokaze, bez czyjes "raczki" nie dasz sobie w zyciu rady... przykro.
    Tacy jak ty zawsze beda potrzebowac kogos kto cie odpowiednio nakieruje itp.