eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa spadkowa u notariusza - kiedy zacznie działać? › Re: Dziedziczenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu [było: Re: Sprawa spadkowa u notariusza - kiedy zacznie działać?]
  • Data: 2009-01-19 18:03:37
    Temat: Re: Dziedziczenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu [było: Re: Sprawa spadkowa u notariusza - kiedy zacznie działać?]
    Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:
    > Połowa. Nabycie do majątku wspólnego następowało z mocy prawa.

    Jakie w takim razie potrzebuję dokumenty do sądu? Wiem że akt zgonu, akt
    małżeństwa rodziców, świadectwo urodzenia albo mój akt małżeństwa, tak?
    Co z dokumentami potwierdzającymi prawa zmarłego do lokalu? W
    spółdzielni powiedziano mi, że oni nie wydają żadnych dokumentów do
    czasu postanowienia sądu. Ale czy sąd może wydać postanowienie na
    podstawie mojego oświadczenia o stanie własności, bez potwierdzenia tego
    dokumentami?

    Co formalnie dziedziczy się przy spółdzielczym własnościowym prawie do
    lokalu? Samo prawo, czy może jeszcze jakieś udziały w spółdzielni czy
    inne składki na jakieś fundusze?

    Pozdrawiam

    Czarek