eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy? › Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?
    Date: Thu, 29 Dec 2022 20:58:24 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Dziecko wyrządziło szkodę osobie trzeciej z moją czy bez mojej winy?

    W dniu 29.12.2022 o 13:03, J.F pisze:
    > Placowka to przede wszystkim ma wzgledny spokoj i brak kosztow.
    > Skladke placa rodzice, odszkodowania placi ubezpieczyciel.

    Raz jeden tym się zajmowałem i to pod kątem korupcji. Lata temu. Miałem
    taką koncepcję, że ta prowizja dla dyrektora placówki za ubezpieczenie
    ponad 99% uczniów, to korzyść majątkowa związana z pełnioną funkcją.
    Prokuratura nie podzieliła mojego stanowiska i nikt więcej do tego nie
    wracał.

    Wydaje mi się, że z OC i NW to ogarnąć odpowiedzialności szkoły się nie
    uda. OC, to jakby uczeń coś zniszczył. Zaś NW, jest niezależne od
    odpowiedzialności cywilnej szkoły. Natomiast to ziała tak, że większość
    uczniów nie ogarnia tego, że powinni dostać i z OC szkoły i z NW.

    --
    Robert Tomasik