  • Data: 2005-05-03 18:18:42
    Temat: Re: Dziecko pogryzione przez psa POMOCY!!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Neter" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1uz9q3nm9eqwa$.k08bsro7xs6x$.dlg@40tude.net...

    > Pies, to mieszanka American Staffordshire
    > terriera lub Stafordshire Bull-terriera (tak przynajmniej mówią
    > świadkowie). Wg nowej ustawy, zresztą i starszych przepisów, pies tego
    > rodzaju powinien posiadac również kaganiec.

    Jeśli to kundel/mieszaniec to dawna ustawa go nie obejmuje, nowa jeszcze nie
    weszla w zycie.

    > Właściciel psa (co niestety mnie to wkurza
    > niemiłosiernie) do chwili obecnej nawet nie próbował się kontaktować ze
    > mna
    > i dowiadywać o zdrowie córki.

    Nie ma takiego obowiazku. Moglby ale nie musi. A Ty upewnij sie, ze pies
    został poddany obserwacji weterynaryjnej - swiadectwo szczepienia nie jest
    miarodajne i w zasadzie po kazdym pogryzieniu pies powinien byc poddany
    takiej obserwacji

    HaNkA