  • 11. Data: 2006-12-13 10:52:46
    Temat: Re: Dziecko nie odebrane z przedszkola
    Od: "Carol" <c...@c...pl>

    news:elol2v$rtg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z drugiej strony mogłoby dojść do przegięcia w tę stronę, że pół wsi
    > miałoby upoważnienie do odebrania dziecka z przedszkola :-)
    Aż tak wielu osobom nie ufam w tej kwestii.

    > Nie rozumiem tylko tego jednego, że w godzinach funkcjonowania przedszkola
    > wychowawca dziecka jest cacy, a już potem be. Przecież on by nie zabierał
    > dziecka siłą i dla celów niecnych, ale po to, żeby się ta mała sierotka
    > nie szwędała po urzędach.

    Ja nie uważam, że po 17:00 czar pryska i pani Małgosi z maluchów wyrastają
    długie zęby i szpony, twarz pokrywa się futrem, a w oku pojawia się
    morderczy błysk ;-) Po prostu zdaje się, że ona nie ma prawa zabrać dziecka
    do siebie i cośtam ryzykuje postępując w ten sposób. No, chyba, żeby
    upoważnienie wypisać też przedszkolankom. Ale to się robi już 3/4 wsi...

    pozdrówka
    Karolina

  • 12. Data: 2006-12-13 10:59:18
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tez bym tak wolał... ale z drugiej strony, jako wychowawca, chciałbym
    > usłyszeć choćby "przepraszam" od rodziców, nie mówiąc o wynagrodzeniu za
    > ponadczasową opieke, gdyby sie to miało powtarzać.

    Czasami przedszkolanki mają zaimplementowany moduł:
    Bezinteresowna_Opiekunczosc :-)

    Qra, znam taką jedną

  • 13. Data: 2006-12-13 11:00:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W ogóle najlepiej zostawić to dziecko w przedszkolu na noc zamknięte. Bo
    > nikt przecież swego czasu nie będzie poświęcał na wydzwanianie po
    > rodzinie czy policji :-(

    czas byl, telefony nie odpoiwadaly, a kwestia dotyczy problemu co lepiej,
    dzwonic na policje i fundowac dziecku stres, czy wziac do siebie i byc
    moze zafundowac sobie powazne klopoty

  • 14. Data: 2006-12-13 11:01:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziwie się dzisiejszym czasom i trochę odpowiedziom, które tu
    > przeczytałam... no, ale zawsze są plusy i minusy.

    no co, czasy byly inne, ale jak to sie mowi, swiat idzie na przod, co nie
    oznacza ze jest lepiej ;)

  • 15. Data: 2006-12-13 11:05:12
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiadomości news:elolu3$6dn$1@news.onet.pl...

    > Czasami przedszkolanki mają zaimplementowany moduł:

    Fajne sa takie, ale do czasu, kiedy rodzic zacznie uważac, ze to jej
    obowiązek, i przedszkole od 16 przenosi się na inny adres... sa tez tacy
    "rodzice".

    DJD

  • 16. Data: 2006-12-13 11:13:02
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    > czas byl, telefony nie odpoiwadaly, a kwestia dotyczy problemu co lepiej,
    > dzwonic na policje i fundowac dziecku stres, czy wziac do siebie i byc
    > moze zafundowac sobie powazne klopoty

    A Ty czytasz tylko odpowiedzi w swojej odnodzę wątku? Bo takie mam
    wrażenie...

    Qra

  • 17. Data: 2006-12-13 11:36:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A Ty czytasz tylko odpowiedzi w swojej odnodzę wątku? Bo takie mam
    > wrażenie...

    jak sam dobrze zauwazlyles to sa galezie news group, a nie forum, nie mam
    obowiazku czytac wszystkiego, jak ktos odowiada na mojego posta, to ja na
    ta odpowiedz odpowiadam i tyle

  • 18. Data: 2006-12-13 11:42:58
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > A ja bym wolała, żeby spędziło ten wieczór poza przedszkolem z ciocią lub
    > babcią. Dlatego - na wszelki przypadek - oprócz telefonów do dziadków
    > podałam wraz z upoważnieniem do odbioru dziecka namiary na zaprzyjaźnionych
    > rodziców dwojga dzieci, chodzących do tego samego przedszkola. Ich przewaga
    > nad dziadkami jest taka, że mieszkają na tym samym osiedlu i są w stanie
    > dotrzeć do przedszkola w kilka minut.

    no jasne ze wolalabym aby dziecko bylo pod opieka dziadków.
    jelsi przedszkole wezwie policje to wieksze szanse na odnalezienie
    dalszej rodziny ale tez mozliwa trauma dla dziecka/
    przy ostaniu u pprzedszkolanki jelsi sie nikt nie glosi po dziecko to co
    dalej ?siedzi caly tydzien ?

    i tak zle i tak nie dobrze.

    u nas odebrac moze dziecko kazdy po wczesniejszym zawiadomieniu
    przedszkola przez rodziców.
    p.

  • 19. Data: 2006-12-13 11:48:43
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    > jak sam dobrze zauwazlyles to sa galezie news group, a nie forum, nie mam
    > obowiazku czytac wszystkiego, jak ktos odowiada na mojego posta, to ja na
    > ta odpowiedz odpowiadam i tyle

    Więc radzę czasem poczytać, żeby się potem mieć czego przyczepiać.
    A i swoje czytać dokładniej.

    QrA, tA

  • 20. Data: 2006-12-13 11:54:34
    Od: "Szpilka" <s...@S...pl>

> [...]
    > rodziny ale tez mozliwa trauma dla dziecka/
    > przy ostaniu u pprzedszkolanki jelsi sie nikt nie glosi po dziecko to co

    Siedzenie dziecka u przedszkolanki w domu nie wyklucza szukania rodziny
    dziecka przez policję. A trauma dla dziecka mniejsza.

    Sylwia