  • 1. Data: 2006-12-12 23:57:02
    Temat: Wynajmowanie mieszkania
    Od: "Tomasz Stanik" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Może ktoś wie gdzie znajdę porządną (dla mnie porządną -chcę wynajmować
    komuś/firmie mieszkanie) umowę.
    Kiedyś słyszałem, że w określonych przypadkach nawet jak wynajmujący NIE
    PŁACI kwot zgodnie z umową to trudno go "usunąć" z mieszkania? Czy to
    prawda?
    A może jest jakiś uniwersalny sposób(umowa), żeby spokojnie wynajmować
    mieszkanie i nie martwić się czy ktoś przestanie płacić, bo po prostu będę
    mógł go szybko wyrzucić i wynająć innym....
    z góry dzięki
    t.

  • 2. Data: 2006-12-13 00:35:10
    Temat: Re: Wynajmowanie mieszkania
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.12.2006 Tomasz Stanik <s...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    > Kiedyś słyszałem, że w określonych przypadkach nawet jak wynajmujący NIE
    > PŁACI kwot zgodnie z umową to trudno go "usunąć" z mieszkania? Czy to

    Prawda. Na początek możesz poprzeglądac archiwa tej grupy (via
    groups.google.pl) i poza słówkami "najem" i podobnymi, chyba dobrze będzie
    też sprawdzić np. "eksmisja".

    > A może jest jakiś uniwersalny sposób(umowa), żeby spokojnie wynajmować
    > mieszkanie i nie martwić się czy ktoś przestanie płacić, bo po prostu będę
    > mógł go szybko wyrzucić i wynająć innym....

    Jest, nazywa się kaucja. Ale jest mały wic: aby sie w pełni zabezpieczyć
    musiałbyś ją ustanowić na takim poziomie, że z pewnością nikt od Ciebie
    niczego nie wynajmie.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-12-13 08:57:43
    Od: "carlosky" <P...@G...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stanik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie i nie martwić się czy ktoś przestanie płacić, bo po prostu będę
    > mógł go szybko wyrzucić i wynająć innym....

    na pewno nie pozwól sie zamedować..

    BlueSKY!
    carlosky
    A6&FZ6&6na9;)
    www.skydive.pl

  • 4. Data: 2006-12-13 09:43:42
    Od: "M." <a...@w...pl>

    > na pewno nie pozwól sie zamedować..

    A jakie to ma konsekwencje? Nawet tymczasowo?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 5. Data: 2006-12-13 09:57:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 13 Dec 2006 09:57:43 +0100,
    carlosky <P...@G...pl> screamed:

    > na pewno nie pozwól sie zamedować..

    Kolega nogami jeszcze w poprzednim systemie...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:57:53 user up 11189 days, 22:52, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    What's another word for thesaurus? -- Steven Wright

  • 6. Data: 2006-12-13 13:56:39
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 12/13/2006 10:43 AM, M. wrote :

    > A jakie to ma konsekwencje? Nawet tymczasowo?

    Zameldowanie czy jego brak nie ma żadnych dla Ciebie konsekwencji.
    Zameldowany nie wejdzie siłą, niezameldowanego siłą nie wyrzucisz.
    Zwłaszcza, że sami wynajmujący mają _obowiązek_ się zameldować i uczynią
    to wyłącznie na podstawie umowy najmu.

    Zamiast wskazania podstawy prawnej, która była podawana wielokrotnie
    zauważę tylko, że na formularzu zameldowania w polu "potwierdzenie
    pobytu pod wskazanym adresem" jest miejsce na podpis:
    "osoby wynajmującej, najemcy, osoby której przysługuje spółdzielcze
    prawo do lokalu lub właściciela"

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 7. Data: 2006-12-14 01:10:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "carlosky" <P...@G...pl> wrote in message

    > na pewno nie pozwól sie zamedować..

    jasne i co jeszcze mądrego napiszesz.

  • 8. Data: 2006-12-14 01:11:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "M." <a...@w...pl> wrote in message

    > A jakie to ma konsekwencje? Nawet tymczasowo?

    Żadne.
    Natomiast dla ciebie jak im odmówisz zameldowania ( a właściwie nie wiem co
    miałbys tu do odmawiania), to dla ciebie może się to skończyć złupienie ci
    kieszenie przez sąd.
    Wystarczy, żeby zawiadomili policję.

  • 9. Data: 2006-12-14 01:12:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    .
    > In the darkest hour on Wed, 13 Dec 2006 09:57:43 +0100,
    > carlosky <P...@G...pl> screamed:

    > Kolega nogami jeszcze w poprzednim systemie...

    raczej głową