  • Data: 2010-12-21 23:15:00
    Temat: Re: Dziecko chore - opiekun utrudnia zabrania do szpitala
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/21/2010 3:47 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Policja nie wchodzi w takim wyapdku, tylko Straż Pożarna w ramach akcji
    > ratowniczej, bo moze trup jeszcze trochę żyje.

    wszystko jedno kto wchodzi, podstawa prawna jest ta sama.
    mozecie sobie nawet pluton ochrony chemicznej ściągnąć byleby ktoś tam w
    końcu się odważył wejść w rozsądnym czasie.
    Jak raz opierdzieliłem policjanta głośno za "nicnierobiebie" to podstawę
    prawną za znieważenie funkcjonariusza na służbie znalazł w ciągu sekundy.
    Natomiast wezwać lawetę, żeby przestawić samochód blokujący wjazd
    karetki nie potrafił.

    tu masz inny przykład.
    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.104231,17.0263
    42&spn=0.000328,0.000792&t=h&z=21

    te samochody "wzdłuż" wbrew pozorom nie jadą tylko stoją.

    Od 10 lat ani straż, ani policja nie potrafi znależć podstawy prawnej,
    żeby samochód postawiony na parkingu "w poprzek" zastawiony przez
    samochód postawiony "wzdłuż" mógł wyjechać.
    Nie ma takiej siły, żeby policjant potrafił znależć podstawę prawną do tego.

    masz jeszcze jeden
    http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=51.104681,17.0257
    8&spn=0.000328,0.000792&t=h&z=21
    na całej długości Swiebodzkiej jest zakaz zatrzymywania i postoju.

    Policjant zaczepiony na ulicy, poproszony o wystawienie mandatu
    postawionym tam samochodom daje nogę jakby go ktoś gonił.
    Szybciej ty wylądujesz w sądzie za znieważenie polcjanta niż on wystawi
    jakikolwiek mandat.
    Teraz zgadnij dlaczego.

    Dlaczego kuźwa jak mi sie w Austrii zepsuł samochód na autostradzie, to
    policja była pierwsza i jedyny pytanie jakie mieli, to czy podrzucić
    mnie do miasta do hotelu, bo stąd się nijak niczym nie zabiorę.
    Adres warsztatu gdzie odnajdę rano samochód dali mi na kartce.
    Samochód został, myśmy pojechali.

    Dlaczego jak w czechach zostawiłem samochód z właczonymi reflektorami,
    taka uroda francuzów, to o 11 w nocy potrafił patrol podjechać ze
    starterm i odpalić samochód, podziękować, zapytać, czy na pewno mam
    wystarczającą ilość benzyny i pojechać.

    Wszedzie tylko nie u nas.