  • Data: 2003-06-12 22:59:17
    Temat: Re: Dzieci na drodze - kogo prosić o "bumpę" (próg na drodze)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jun 2003, Kasek wrote:

    >+ On Wed, 11 Jun 2003 11:10:45 +0200, Gotfryd Smolik news
    [...]
    >+ To chyba glownie na osiedlach [...]
    >+ >(bo widuję jeszcze progi np. z cegły
    >+ >lub kostki - o łagodnych zboczach !).
    >+
    >+ To pewnie na dojazdowych drogach publicznych albo
    >+ tam, gdzie rada osiedla troche pomyslala zanim cos zdecydowala.

    Widać u nas za myślenie słabo płacą :]

    [...]
    >+ Tzw. listwy wibracyjne.

    O, thx. za szkolenie z nomenklatury :)
    [...]
    >+ > BTW bis: - nowe progi ("zwykłe") też widuję...
    >+
    >+ Nie rozumiem. Tzn. wymienili zuzyty prog?

    Nie. Przybywa. Tych "zwykłych" :(
    Znajomy rozważa postawienie słupka przed domem, bo "z okazji progu"
    połowa samochodów wjeżdża jednym kołem na chodnik i paraduje
    wzdłuż płotu (szczegół), przy okazji przejeżdżając kilkanaście
    cm przed bramą :> (jak na obecność dzieci to już *nie* szczegół !
    I niech ktoś nie próbuje tłumaczyć że dzieci nie mają łazić *po
    chodniku* :])

    pozdrowienia, Gotfryd