  • Data: 2014-12-12 12:59:55
    Temat: Re: Dziarski "nieżyjący" staruszek obrabował bank ;)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Jakby to było takie proste, to sprawa kobiety z Ostrowa Lubelskiego nie
    > ciągnęła by się tygodniami, pomimo prób przyśpieszenia przez prokuratora.

    Coraz bardziej mam wrażenie ze chcesz potrolować na temat jakiejs
    pojedynczej głupoty urzedników z Ostrowa.
    Mam rację?

    > Ja to widzę tak:
    >
    > 1. Sąd stwierdzi nieważność aktu zgonu - więc "dziarski staruszek" w
    > świetle prawa ma "ciągłość życia" - więc odpowiada za wszystko, co
    > zrobił w trakcie.
    >
    > 2. Sąd "przywróci do życia" - więc tenże dziarski formalnie przez pewien
    > czas był nieboszczykiem - a więc jako nieboszczyk nie może odpowiadać za
    > czyny popełnione jako "zombi" ;) i tego może się chwycić sprytna papuga.

    Brakuje mi słów.
    Naprawde wierzysz, ze mozna się w ten sposób wyłgac?
    Jeżeli juz musi byc pbardzo prawnie (chociaz wole zdroworozsadkowo tam
    gdzie sie da) to stwierdzenie niewaznosci aktu zgonu nie oznacza, ze
    dziadek zaczalzyc tylko ze nigdy nie umarł.
    Wiec odpowiada za wszystko co zrobił.

    > Mało było przykładów "niepoczytalności" i formalnego braku
    > odpowiedzialności przez niektórych "ważnych" ludzi?

    Albo przykłądów nieświezego miesa w markecie.
    Tylko co ma piernik do wiatraka?
    No chyba ze, jak wspomniałem wczesniej, chodzi o trolowanie.