  • Data: 2009-03-10 18:05:00
    Temat: Re: Działka z Urzędu Miasta
    Od: "after" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luke" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:97f35a50-bfaa-461e-99d0-f585822f01de@v19g2000yq
    n.googlegroups.com...
    zanim przystąpisz do przetargu sprawdz studium ( jeżeli jest) a jeżeli
    go nie ma to możesz wystąpić o decyzję o warunkach zabudowy. Musisz
    określić co byś chciał budować na tej działce i załączyć trochę
    dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Koszt wydania takiej decyzjo
    to ok 150zł.

    Gdzie mogę sprawdzić i czym właściwie jest "studium" - przepraszam za swój
    brak wiedzy w tej dziedzinie. Nie wiem czy to ważne, ale w informacji
    przetargowej jest zawarta informacja:

    "Nin. działka nie posiada pokrycia miejscowym planem zagospodarowania
    przestrzennego miasta, przystąpiono do jego sporządzenia. W poprzednim
    Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta XYZ,
    uchwalonym przez Radę Miasta XYZ uchwałą Nr XIII/NNN/TT/2000 z dnia 8 lipca
    200r. nin. działka określona została jako:
    MU I - zabudowa wielorodzina
    MU II - zabudowa mieszkaniowo - usługowa o niskiej intensywności.
    W obowiązująbym Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania
    PRzestrzennego Miasta XYZ, uchwalonym przez Radę Miasta XYZ uchwałą Nr
    XXX/333/08 z dnia 29 października 2008r. podstawowae przeznaczenie w/w
    działki zostalo utrzymane i określona została jako: MNU - tereny zabudowy
    mieszkaniowo - usługowej o niskiej intensywności.

    Niniejszy grunt zostanie sprzedan z przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową
    jednorodzinną."

    Czy te informacje oznaczają, że Studium zostało określone i jest "ważne",
    czyli mogę już po zakupie dokonać budowy, czy jeszcze trzeba się
    gimnastykować?