  • Data: 2012-10-24 13:14:41
    Temat: Re: Dział spadku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Oct 2012, witek wrote:

    > Jesli ktos chce sie pozbyc spadku, to zamiast robic dział spadku i potem
    > obdarowywac sie poszczególnymi przedmiotami, można jak najbardziej darować
    > udział w spadku a z samym działem poczekać.

    A to słuszna uwaga.
    Ale wątkodawca nie zwraca uwagi na rozdzielność spadku i działu,
    chce traktować je jako jedną całość i w sumie do tego się odnosiłem.
    A w sumie Twoja uwaga również z tego wynika :) (tego, że to oddzielne
    czynności - więc nie ma przeszkód, aby "przedzielić" je jeszcze inną
    czynnością cywilnoprawną, darując lub sprzedając udział w spadku
    przed podzieleniem)

    pzdr, Gotfryd