  • Data: 2012-10-22 13:58:12
    Temat: Re: Dział spadku
    Od: dato <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile mi się wydaje, to dopóki dzielą się tylko spadkiem, podatek się
    > płaci (albo się nie musi płacić) wg identycznych zasad, niezależnie od
    > tego, jakie proporcje tego podziału są.

    jak to jest: notarialne poświadczenie dziedziczenia jest na 1/3 dla
    każdego, wypełniłem do US SD-Z2 gdzie podałem udział w spadku 1/3, teraz
    zrobimy dział spadku i co mam korygować ten SD-Z2 to właściwych
    proporcji jeżeli ja wezmę wszystko a pozostali nie chcą nic???

    wszyscy jesteśmy w 1 grupie zarówno między sobą(spadkobiercy) jak i
    względem spadkodawcy