eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDyspozycje dla funduszy inwestycyjnych poprzez poczte - czy mozliwe? › Re: Dyspozycje dla funduszy inwestycyjnych poprzez poczte - czy mozliwe?
  • Data: 2004-12-21 09:39:16
    Temat: Re: Dyspozycje dla funduszy inwestycyjnych poprzez poczte - czy mozliwe?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.44.0412202104030.14071-100000@znik.w
    bc.lublin.pl...

    Czy skladanie dyspozycji w ten sam sposob jest mozliwe w funduszach
    inwestycyjnych? Konkretnie, znajomy radzil sie mnie co zrobic w takiej
    sytuacji: nie moze sie udac osobiscie do biura maklerskiego celem podania

    Obawiam się, że to byłoby niebezpieczne
    Ostatnio to czyniłem w biurze maklerskim
    Problem polega w wylegitymowaniu delikwenta
    Ja nie chciałbym, by ktoś podrabiając podpis sprzed lat umorzył moje konto.
    Banki przelewów dużych sum tez nie realizują z byle jakim kwicie z podpisem
    wrzuconym do skrzynki

    Wybór oczywiście należy do znajomego. Jak się uprze to może mu "wejdą na
    rękę" :-)