  • Data: 2005-03-30 20:40:24
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 20:50:25 +0200, Roman G. naskrobał(a):

    > Które konkretnie masz na myśli?

    nie wiem zajrzyj raz na próbe do konstytucji na początku jest conieco. W KC
    w prawa rzeczowe a w KK żeby wiedzieć że to ścigane z urzędu.

    > Gdzie jest zabroniony taki właśnie sposób sprawowania opieki nad dziećmi?

    idąc twoim tokiem myślenia uczciowie = podludzie to nigdzie. Idąc normalnym
    to wszedzie tam gdzie jest ochrona własności tj. konstytucja i KC oraz tam
    gdzie są sankcje ze ich nieprzestrzeganie. W skórcie nie masz prawa
    dysponować nie swoją rzeczą bez woli włąściciela nie wspominając o jego
    sprzeciwie.

    > A o regułach kolizyjnych słyszałeś?

    nie

    > Wyluzuj! Mamy do czynienia z nadużyciem prawa własności przez ucznia, z
    > korzystaniem sprzecznym z prawem.

    pokaż mi ustawę która zabrania korzystania przez ucznia z komórki.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org