  • Data: 2005-03-30 17:20:34
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Leszek" <y...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik"wrote:

    >Moim zdaniem wyjdzie na jedno, więc jeśli już coś robić, to
    > uderzyć na Policję, bo ta szybciej zadziała.
    No z tym bym się zastanowił.
    Trzy lata temu, u nas uczeń zgłosił sprawę zatrzymania
    komórki przez dyrektora szkoły na policję.
    I co?
    Policja sprawdziła zapisy SMS-ów, zatrzymała komórkę
    jako dowód rzeczowy i skierowała sprawę do prokuratora.
    Tu na pewno ktoś krzyknie złamano tajemnicę korespondencji!
    W ten sposób rozbito rodzimą szajkę młodocianych
    włamujących się do samochodów.
    Mieli jak na tacy wszelkie kontakty z paserami ...
    Jeden czort wie co ten koleś ma zapisane na tej komórce
    i ile razy był upominany za jej używanie.

    Ja też zabieram komórki, jeśli ktoś mimo upomnień nie
    przestrzega statutu szkoły. Choć często kwituję krótko:
    "Wyłącz bo zabiorę" i to skutkuje.
    Jak nie, pisemna notatka do prawnych opiekunów
    opisująca zaistniały fakt (która zostaje wręczona opiekunom
    w momencie zwrotu komórki) i komórka wędruje do
    szafy pancernej szkoły.
    Leszek