  • Data: 2005-03-30 17:30:09
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman G." <r...@g...pl> popełnił 30 mar 2005 na pl.soc.prawo
    utwór news:lt3gug5syl97$.1cyuspoz33o1j.dlg@40tude.net:

    > Art. 39. 1. Dyrektor szkoły lub placówki w szczególności:
    > Normalny sposób sprawowania opieki nad cudzym dzieckiem, kiedy źle
    > korzysta ono z rzeczy.
    Jako rodzic dziecka i właściciel telefou nie uważam by był
    źle wykorzystywany "na przerwie".
    A tak BTW wyobrażam sobie moją reakcję gdyby ktoś zaaresztował któremuś
    mojemu dzieciakowi telefon dłużej niż do końca zajęć na "zielonej szkole",
    na którą mają wyjechać na drugi Polski.

    PS zachowujesz się niekultuarlnie crosspostem bez ostrzezenia
    - przystoi to pedagogowi?

    --
    pozdro
    poreba