eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDwie lub wiecej spolek o tej samej nazwie innym numerze KRS ? › Re: Dwie lub wiecej spolek o tej samej nazwie innym numerze KRS ?
  • Data: 2009-12-02 15:02:06
    Temat: Re: Dwie lub wiecej spolek o tej samej nazwie innym numerze KRS ?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 2, 3:32 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Biorąc pod uwagę treść art. 43(3) kc chyba sąd nie powinien dopuścić do
    > takiej sytuacji.

    Ale do jakiej? Do tej, ze ktos po zrobieniu syfu jako spolka ABC
    zaklada nowa Xyyyx? Czy do tej, ze istniala sobie spolka XYZ zajmujaca
    sie produkcja kosiarek do trawy i zostala zlikwidowana, a ja teraz
    otwieram browar XYZ? :) Bo w tych wypadkach chyba sad nie mialby
    podstawy do interwencji.

    Czy konkrtenie do takiej sytuacji gdzie istniala spobie spolka UPC i
    miala spolke corke. UPC upadla, a spolka corka nazwala sie UPC... bo
    zakladam, ze w tej samej jednostce czasu nie mogly sie nazywac UPC sp
    z o.o.

    Swoja droga w grupach kapiatlowych norma jest, ze spolki nazywaja sie
    bardzo podobnie jest XYZ cars, XYZ Bank, XYZ Finanse, XYZ S.A. - ale
    zawsze czyms sie te nazwy roznia :)