  • Data: 2007-09-24 08:50:06
    Temat: Re: Dwa pytania
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fd3glr$vot$1@news.vectranet.pl...

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Ale chyba na to musi się zgodzic pracownik??
    >
    > Pozdrawiam Przemek

    nie koniecznie - wystarczy że możliwość wypłaty części wynagrodzenia w innej
    formie przewidują przepisy prawa pracy lub układu zbiorowego pracy; zgoda
    pracownika jest potrzebna przy innym niż do rąk pracownika sposobie wypłaty
    wynagrodzenia (chyba że także układ zbiorowy pracy przewiduje inny sposób,
    wtedy zgody nie trzeba)
    a z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych mogą być opłacane także bony
    sklepowe i inne "rozrywki" pracownika, zgodnie z ustawą o zakładowym
    funduszu świadczeń socjalnych - art.2 ustawy

    pzdr