  • Data: 2023-11-01 08:06:44
    Temat: Re: Dura lex, sed lex
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego, żeś tak ograniczony, to nie dostrzegasz istoty problemu. BMW
    > z lewego na środkowy zjeżdża w chwili uderzenia. Ale przecież to nei
    > jest moment zajechania drogi. Patrzysz [rzez dziurkę od klucza do pokoju
    > i orzekasz, ze on jest pusty, bo nic nie widać.

    nie - patrzę przez dziurkę i _widzę_ BMW zmieniające pas z lewego na
    środkowy. Na tej podstawie stwierdzam, że nie może jednocześnie jechać
    na środkowym i nie zmieniać pasa.

    Na prawdę nie wiem jak ci to jaśniej wytłumaczyć - widać po prostu nie
    jesteś w stanie tego ogarnąć,bo tłumaczenie na poziome nawet
    przedszkolaka nie dociera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!