eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura lex, sed lex › Re: Dura lex, sed lex
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.83.142.196.21!
    not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Wed, 1 Nov 2023 06:29:24 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uhsncu$g09$1$Shrek@news.chmurka.net>
    References: <uhlkjm$3s24g$1@dont-email.me> <kut%M.26797$2Dq2.6066@fx08.ams1>
    <uhmkeg$3dr$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhnbm5$qpp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhnt28$3ds$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uhomri$e20$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <uhp5ar$2uh$8$RTomasik@news.chmurka.net> <uhp85m$l02c$1@dont-email.me>
    <uhqtt5$2ui$13$RTomasik@news.chmurka.net> <uhr70e$13o43$1@dont-email.me>
    <uhrj5i$2uh$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 1 Nov 2023 05:23:42 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Shrek";
    posting-host="83.142.196.21"; logging-data="16393";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:AqSizi+MDzAzdbt2Y5fVMi3m8Rg=
    sha256:1kYSWU8m+LGgXC/gYxaT9xzZ7pOyFNsjNMLNO0HAtdU=
    sha1:eezhrmw22RF7292J4FkmvZvaRlo=
    sha256:mAe8AF6tws39Epuct1QWgPWZfA6IjryGjKPyrJNFSV0=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <uhrj5i$2uh$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:843253
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.10.2023 o 20:11, Robert Tomasik pisze:

    >> Przecież możesz to zobaczyć na własne oczy:
    >> https://www.youtube.com/watch?v=6Ygh1KVAhq8 1:20
    >
    > Zobaczyłem. Dokładnie nic z tego nie wynika. W prawym dolnym rogu kadru
    > mamy jakieś ślady hamowania. Już na pasie awaryjnym. One prowadzą wprost
    > do odkształconej barierki. No i to ślady hamowania na pasie środkowym
    > związku z tym mieć nie mogą. Chyba, że KIA już stała wówczas prostopadle
    > do kierunku, bo inaczej jeśli miała prawe koło na pasie awaryjnym, to
    > BMW na środkowy jej nie trafi.

    Możesz dać linka ze znacznikiem czasu o którym piszesz?

    > Na środkowym mamy ślady zablokowania trzech kół. To by sugerowało, że
    > koło BMW urwało się wcześniej.

    Znaczy sugerujesz, że BMW straciło koło zanim dojechało do kii? W takim
    razie dalej podtrzymujesz, że to kia była winna?

    > Jeszcze w 1:28 w okolicy BMW też są jakieś ślady hamowania. Odnoszę
    > wrażenie, że tych śladów, to by tam więcej znalazł. Po prostu z tych
    > śladów niewiele wynika.

    Tak - niewiele, tak że całkiem zgrabnie odtworzono przebieg a prokurator
    postwił zarzuty (raczej nie z dupy, bo wcześniej bał się w ogóle
    potwierdzić udział BMW). Natomiast dla ciebie wynika, że BMW zamiast z
    lewej na środkowy jechał ze środkowego na lewy i kia mu zajechała.

    > Ale co ja mam sprawdzać? Widziałeś jakieś wiarygodne dane? Tam jest
    > biegły. Zebrał dane i trzeba czekać, jak zrobią rekonstrukcję. Jak
    > będzie rekonstrukcja, to dopiero można się zastanowić, kto jest winien i
    > tyle.

    Przecież prokurator ponoć czekał na biegłego. Więc biegły już się
    wypowiedział.

    > Ale czemu uwzięli? Masz odmienne zdanie. Ja nie mam z tym problemu.
    > Jakbyś jeszcze miał argumenty, to może byś mnie przekonał. A tak, to po
    > prostu doskonale się bawię.

    Dziwne masz zabawy - robienie z siebie idioty w cieniu tragedii.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1