    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Dura lex, sed lex
    Date: Wed, 01 Nov 2023 00:13:00 GMT

    On 2023-10-31, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > 177 mówi o spowodowaniu wypadku, a nie o niedostosowaniu prędkości.
    > Uważam, że w tym konkretnym wypadku prędkość odpowiadała za skutkiem, a
    > nie za samo powstanie wypadku, a przynajmniej mogło tak być, jeśli KIA
    > zmieni la pas na zajęty przez BMW.

    Mówi o niezachowaniu zasad bezpieczeństwa. Jak dość uniwersalnie
    wiadomo, niedostosowanie prędkości do warunków jazdy jest dosyć
    pospolitym przykładem naruszenia zasad bezpieczeństwa.

    Nie wiem, tez dlaczego tniesz zdarzenie na jakieś segmenty. Facet jedzie
    300km/h, ktoś wykonuje manerw zmiany pasa nie przypuszczając, że tamten
    porusza się tak szybko. BMW się na niego ładuje. Jak to nie jest 177kk i
    prędkość nie jest powodem wypadku to ja jestem ksiądz pro-boszcz.

    --
    Marcin