  • Data: 2011-07-18 12:20:21
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: mokpl <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-18 13:44, Liwiusz pisze:

    > Są bazgroły i bazgroły. Czy ten bazgroł powstał na bazie liter z Twojego
    > nazwiska, choćby niektóre litery były pominięte?

    Na bazie pierwszej litery imienia i nazwiska, ale to naprawdę już tylko
    ja wiem. Nie odczytałbyś z niego poprawnie mojego nazwiska. I nie jestem
    jakimś wyjątkiem - nie takie bazgroły widziałem. To rzeczywiście
    bardziej znaki graficzne, ale właśnie o to chodzi.

    > Tylko na ile świadczy to o przepisach, a na ile o Twojej umiejętności
    > pisania? :)

    Generalnie rozmawiajmy o przepisach.

    Ale będę się upierał. Grafolog (w razie czego) powinien chyba porównywać
    podpis (bazgroł) ze wzorcem z dowodu osobistego a nie studiować
    charakter pisma autora na bazie cholera wie czego (w takich przypadkach
    jak omawiany, pewnie z np. treścią testamentu byłoby inaczej).

    Dla mnie to, wprawdzie mocno zakorzeniona, ale zwykła urzędnicza głupota
    (jakich tysiące). Przekonam się, jeśli Ktoś odeśle do prawnej definicji
    "czytelnego podpisu", bo radosna twórczość urzędników mnie nie przekonuje :P