  • Data: 2011-07-17 12:46:13
    Temat: Re: Drugie imię
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (17.07.2011 13:41), Liwiusz wrote:

    > Dlaczego wymarłe? Znam Gerarda. Zresztą moda na imiona się zmienia z
    > pokolenia na pokolenie, może jako belfer obracasz się wśród imion
    > modnych 10-15 lat temu, ale spójrz może na najpopularniejsze imiona
    > nadawane obecnie, to zobaczysz, że wszystko jest płynne.

    Jako przykład płynności - chciałem dać dziecku Jakub na imie, jako że
    imie zacne i tradycyjne, rzadkie a jednocześnie nieszczególnie dziwne. O
    rzadkości sądziłem z tego że oprócz mojego pradziadka znam może 3 osoby
    o tym imieniu.

    Ale tuż przed podjęciem decyzji dowiedziałem się od położnej że 1/3
    noworodków w jej rejonie ma na imie Jakub (bądź Kuba).

    p. m.