  • Data: 2010-08-31 19:09:36
    Temat: Re: Drugi paszport
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >czy jest to paszport biometryczny ?
    >bo jeśli nie to może uda się go załatwić przez pełnomocnika ?

    Jaki by nie byl, uwierz mi ze trudna jest droga z MSWIA. Ostatnio to
    przerabialem. Pozostaje kierowac sprawe do sadu, bo pani Malgorzata P.,
    wydajaca z upowaznienia Ministra decyzje, jest baaardzo oporna na wszelkie
    argumenty i bezsensownym i nie na temat wodolejstwem oddala hurtowo wnioski,
    zaskarzenia decyzji rowniez.

    Powodzenia w walce z tymi biurokratami....

    pzdr.
    /JR