eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDrogówkaRe: Drogówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feede
    r2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 18 Aug 2015 08:24:31 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Drogówka
    References: <mpqofl$t9d$1@usenet.news.interia.pl>
    <cdqlpxqmkfsf.1gnhj03309xg2$.dlg@40tude.net>
    <mpqvlt$tqr$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <mpr5u1$4s2$3@node1.news.atman.pl>
    <f...@4...net>
    <mps4d4$4eb$1@node1.news.atman.pl>
    <1obcofo493n95$.77d1pbwiosjb.dlg@40tude.net>
    <mpsjb5$j6k$1@node1.news.atman.pl>
    <olxhd89ii3r4$.8b93l4kvbbvj.dlg@40tude.net>
    <mpu3tc$7cq$1@node1.news.atman.pl>
    <55c294f0$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1508111859040.640@quad>
    <mqtjdv$u31$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <mqtjdv$u31$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <55d2cf9c$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1439879068 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27511 79.187.17.90:46851
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2659
    X-Received-Body-CRC: 481456082
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749788
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-17 23:24, mk4 pisze:
    > On 2015-08-11 19:11, Gotfryd Smolik news wrote:
    >> On Thu, 6 Aug 2015, Robert Tomasik wrote:
    >>
    >>> W dniu 06-08-15 o 00:49, Liwiusz pisze:
    >>>
    >>>> A przepis o wtargnięciu jest potrójnie niebezpieczny
    >>
    >> Zgadza się.
    >> Kiedyś już pisałem - jeszcze niebezpieczniejszy jest sposób uregulowania
    >> karania w zakresie *wykroczeń*, czyli kiedy *nie* dochodzi do wypadku.
    >> Mianowicie za "wtargiwanie" jest "pozycja w cenniku", za to nie ma
    >> "pozycji" za niezmniejszenie prędkosci przy zbliżaniu się do przejścia
    >> do "zdolności zatrzymania" (to nie cytat, ale tak każe konwencja),
    >> zaś od czasu wprowadzenia "tabelek" myślenie funkcjonariuszom chyba
    >> przeszło zupełnie i działa mechanizm "nie ma w tabelce nie ma
    >> wykroczenia".
    >
    > Jesli zlikwidujesz 95% przejsc dla pieszych to wtedy mozesz karac za
    > niezmniejszenie predkosci przy zblizaniu sie do przejscia i odnosic to
    > do zakazu "wtragniecia".
    >

    Widzisz, tego typu pomysły powodują to, że druga strona też idzie w
    ekstremizm i masz tempo 30 wprowadzane. Więc miast wymyślać, popatrz, że
    gdzie indziej się da "wtargnięcia" nie ma w przepisach i to działa o
    wiele lepiej.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1