    From: "idiom" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Date: 11 Apr 2005 12:07:06 +0200

    Cytat:
    Zabronione jest wykorzystywanie usługi ONETCZAT do rozpowszechniania treści,
    obrazów lub innych materiałów naruszających prawo, dobre obyczaje, dobra
    osobiste osób trzecich, będące reklamą lub kryptoreklamą towarów lub firm.
    Złamanie niniejszego zakazu zawsze skutkuje usunięciem łamiących prawo
    materiałów oraz ograniczeniem lub wyłączeniem możliwości korzystania z Usługi
    przez Użytkownika

    To właśnie ten punkt, który Ci wskazałam.... Wystarczyło przeczytać uważnie.

    > A konkretniej,pare osob za to samo przewinienie,w oparciu o te same dowody
    > dostalo rozne"kary":stalego bana,1miesiecznego bana,3 miesiecznego bana a
    > wlasnie sie dowiedzialam ze koledze wogole cofnieto stalego bana bo
    zadzwonil
    > do admina przedstawiajac sie jako redaktor z radia(ktorym zreszta jest,malo
    > znane ale jednak)i poprosil o to a ta sama sytuacja u mnie nie
    > poskutkowala,wiec zapewne sa rowni i rowniejsi.....

    Jak zawsze - zauważ, że nawet sądy mają pewną "elastyczność" jeśli chodzi o
    wysokość zasądzonych kar - nie jest powiedziane, że zawsze za gwałt należy się
    X lat, a za włamanie do sklepu - kara Y.

    Możliwe, że wbrew pozorom, wcale wasze przewinienia nie były takie same. Może
    wyrazy były inne ;)

    Monika