  • Data: 2005-04-09 18:35:10
    Temat: Re: Dozywotni zakaz wstepu na Onet czat
    Od: "Grzes" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ela" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2c88.000005df.42580f27@newsgate.onet.pl...
    > Olac to sobie moge w kazdej chwili,chodzi mi o zasady.Jak prywatny to
    > znaczy ,ze kazdy czlowiek czy instytucja prywatna moze robic prywatnie z
    > drugim czlowiekiem co mu sie podoba?To chyba cos nie tak...

    Niby pracujesz z dziecmi a cos z kojarzeniem nie za bardzo
    Twoje mieszkanie jest prywatne i wpuszczasz do niego kogo chesz i z jakiego
    powodu chesz
    tak samo z wypraszaniem kogos kogo wpusciles
    To i tak samo jest z czatem.
    Czat jest ich i wpuszczaja kogo chca i nawet kogo kogo wpuszcza moga
    zablokowac
    Poza tym ponosisz konsekwencje swojego zachowania. Na dodatek czatow w necie
    jest wiele
    Grzes