  • Data: 2007-09-01 06:58:11
    Temat: Re: Dowody osobiste
    Od: "MZ" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam jednak jeszcze do Was jedno pytanie.
    Moja, a wlasciwie sytuacja mojej swiezo upieczonej zony jest dosc nietypowa.
    We wrzesniu br lecimy zagranice (do kraju w ramach UE). Nowy dowod
    wyrobilismy dlatego, zeby moc wjechac do tego kraju. Gdybysmy wystapili z
    wnioskiem
    o wydanie dowodu swiezo po slubie, w zyciu Urzad Miasta nie zdazylby z
    wyrobieniem takiego dowodu i wycieczka by nam przepadla.
    Jednak dowod wyrobilismy na jej stare nazwisko (panienskie), a moja zona od
    koncowki sierpnia ma juz moje nazwisko (nazwisko meza).
    W zwiazku z tym jak bedziemy odbierali ten nowy dowod mojej zony (na
    panienskie nazwisko), jednoczesnie zlozymy wniosek o wystawienie
    nowego dowodu (na nazwisko meza czyli moje). W zwiazku z tym, czy moja zona
    musi zlozyc wniosek NIP3 do urzedu skarbowego jesli
    ma dowod na panienskie nazwisko, ktory lada chwila bedzie nieaktualny i
    jesli zlozyla wniosek o wydanie nowego dowodu na nazwisko meza?

    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    M.