  • 1. Data: 2006-01-09 22:33:55
    Temat: Re: Dowod osobisty
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia 9 Jan 2006 07:21:14 -0800, pawel_n napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie do znawcow. Czy dowod osobisty jest nam niezbedny do
    > funkcjonowania? A jesli tak, to co wtedy jesli ktos nie ma np. stalego
    > miesca zameldowania, wtedy nie moze miec dowodu osobistego?

    Osobiście nie widziałem, bo głupio mi było poprosic o pokazanie, ale jeden
    z moich klientów podczas pogawędki luźnej zeznał, mieszka na stałe w
    Niemczech, ale jest Polakiem i ma nowy plastikowy dowód i nie ma wpisu
    miejsca zameldowania. Pusta rubryka.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net