    From: "Tomasz" <T...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dot. danych osobowych
    Date: Fri, 11 Mar 2005 23:11:18 +0100

    ja się doczytałem że to zależy do jakich celów ja zbierasz, jeśli do celów
    użytku domowego nie musisz, jeśli do celów komercyjnych chyba powinieneś
    (oprócz wystawienia faktury) jeżeli po danych da się określić konkretnie
    osobę. Z tego wynika że najprawdopodobniej jesli masz numer telefonu
    służbowy i Imię osoby w bazie możliwe że wtedy nie musisz rejestrować bazy.
    Ale to tylko przypuszczenia bo nie jestem prawnikiem. Konkrety powinieneś
    mieć w ustawie o ochronie danych osobowy z 97r. Zresztą może by się którys
    z prawników wypowiedział bo jak już wspomniałem nie jestem znawcą tematu
    :-)