  • Data: 2012-06-15 08:45:11
    Temat: Re: Dostep do sygnalu telewizyjnego
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-15 08:38, Danusia pisze:
    > Użytkownik "Animka"<t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > No to zobaczymy o ile podniosą Ci abonament, gdy aktualna umowa przestanie
    > obowiązywać.

    Wiesz - nie sadzę, że będą sobie strzelać w stopę, skoro pojawia się
    konkurencja. Ba jedna z telewizji wprowadziła specjalna ofertę
    dodatklową, za ok 10zł miesięcznie kanały które są na MUX-ach + kilka
    własnych programów, zeby właśnie zdobyć klienta, dodatkowo sygnał
    analogowy, do którego nie jest potrzebny ichni dekoder + programy
    cyfrowe z ichnim dekoderem. Jeśli kable są dobrej jakości to upchnąć
    można tam dużo, a skoro można, to upychają, żeby tylko łapac klientów,
    bo konkurencja mimo wszystko jest spora.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl