  • Data: 2012-06-18 09:55:59
    Temat: Re: Dostep do sygnalu telewizyjnego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 17 Jun 2012, Zbynek Ltd. wrote:

    > Podstawa?

    IMVHO nie ma.
    Działanie jest "zwyczajowo odwrotne" i nadinterpretowane tak jak wyżej.
    Taki obowiazek może za to być w regulaminie (patrz niżej).

    > (U mnie nie było takiego obowiązku)

    Sadzę że nie ma.
    Za to działa to tak, że jest prawo lokatora do powszechnych usług
    telokomunikacyjnych (art.648 KC), i jesli własciciel lub zarzadca lokalu
    chce zapobiec ciagnięciu przez każdego lokatora swojego kabla do
    swojej anteny na dachu, to musi zapewnić możliwosc skorzystania
    z mechanizmu zapewniajacego dostęp.
    Jak kabel nie działa, to lokator ciagnie kabel, zarzadza się budzi,
    robi awanturę że przecież "zbiorcza" działa (bo już działa :P,
    automagicznie się naprawiła) a "w regulaminie pisze" że trzeba
    ze zbiorczej :>

    pzdr, Gotfryd