    From: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dostep do TV
    Date: Mon, 20 Jan 2003 12:17:52 GMT

    Witam,

    Moze ja sie nie znam, ale wspolnota to m.in. Ty... Wiec poniekad mialbys
    obowiazek zapewnienia sobie dostepu do podstawowych kanalow TV... :)

    Wydaje mi sie ze raczej chodzi o to ze JESLI jest antena zbiorcza to wszyscy
    mieszkancy maja rowne prawa w wykorzystywaniu wlasnosci wspolnej (nikt nie
    powinien byc szczegolnie uprzywilejowany). Jesli natomiast nie ma anteny
    zbiorczej to jej nie ma i nie ma obowiazku Ci jej udostepniac... :) To tak
    jakbys powiedzial ze maja obowiazek zapewnic Ci dostep do windy nawet jesli
    jej nie ma :)

    pzdr
    aska